Culoarea vișiniu s-a situat în topul tendințelor cromatice încă din 2023, iar interesul pentru look-urile burgundy continuă. Cu siguranță, acest trend va domina în sezonul de vară. În acest articol îți dezvăluim mai multe detalii despre acest trend, plus câteva idei pentru ținute cât mai creative și originale.
Stilul rock revine în centrul atenției în trendurile vestimentare. Este momentul să îți exprimi personalitatea rebelă purtând geaca de piele Ramones emblematică și câteva accesorii în același ton. Creează ținute statement cu acest item versatil, mereu la modă. Din acest articol vei afla: De ce este jacheta de piele elementul esențial dintr-o tinută rock? Cum se poartă geaca de piele; Ce accesorii se potrivesc cu geaca de piele; O jachetă neagră de motociclist este singura opțiune?
Soarele arde puternic, traficul din oraș deja este mai lejer și se simte peste tot o atmosferă de vacanță. Ți-ai planificat deja concediul din vara aceasta? Află de la Maurice și Domnica ce articole vestimentare nu trebuie să-ți lipsească din bagajul de vacanță!
Sezonul nunților în aer liber este în floare! Sigur ai primit și tu o invitație la o nuntă vara aceasta, iar acum este momentul să scapi de dilema ”eu cu ce mă îmbrac?”.
Mai este puțin până la Crăciun iar tu încă ești în pană de idei în ceea ce privește cadourile pentru cei dragi? Avem vești bune: Anca Serea ne-a ajutat să facem o listă cu cadouri de Crăciun pentru întreaga familie, de la cel mai mic la cel mai mare. Inspiră-te și tu din selecțiile ei:
Moda nu este doar despre haine – ci este o expresie a emoțiilor și a relațiilor pe care le trăim zi de zi. În cea mai nouă campanie dedicată sezonului SS25, Answear aduce în prim plan juxtapuneri îndrăznețe, combinând stiluri aparent diferite ale celor mai cunoscute branduri premium. Ca și în viață, și în modă – contrastele pot crea combinații fascinante. Noua campanie „Îmbrăcă-ți viața cu momente prețioase” încurajează plăcerea de a experimenta, explorând stiluri noi prin alegerea unor haine îndrăznețe care reflectă rafinamentul personal. În trei cadre diferite, trei perechi de branduri exclusiviste au încercat să găsească un limbaj comun. Patrizia Pepe cu adidas, Pinko cu AllSaints și BOSS cu Birkenstock – branduri care pot părea complet diferite, creează combinații uimitoare, neașteptate în această campanie. În spatele fiecărui brand se află o poveste fascinantă și reinterpretări originale inspirate de limbajul versatile al modei. De asemenea, în spatele fiecărui material editorial realizat a fost o provocare de a crea stiluri variate despre care va povesti stilistul Answear, Łukasz Witek. “Crezi că adidas s-ar putea îndrăgosti de Patrizia Pepe?” Patrizia Pepe: Senzualitate Italiană cu un strop de ironie Brandul s-a născut din pasiunea italiană pentru modă. Fondatorii, Patrizia Bambi și Claudio Orrea, și-au unit forțele în Florența a pune bazele unui brand îndrăzneț, plin de senzualitate și contraste. Colecțiile combină stilul practic de zi cu zi cu o notă de glamour. Notele distinctive ale Patriziei Pepe sunt culorile sofisticate, imprimeurile îndrăznețe și detaliile care subliniază feminitatea și individualitatea. Simbolul distinctiv „Fly”, introdus în 2012, care înfățișează silueta unei insecte într-o grafică modernă, a devenit un reper de stil, care reflectă viziunea personală a Patriziei Bambi. Adidas: un fashion icon sinonim cu inovația și stilul sportiv Adidas, astăzi sinonim cu stilul sporty și inovația, datează din anii 1920. De la începuturile sale umile într-o spălătorie germană până la influența impresionantă asupra culturii globale, adidas demonstrează că un simbol puternic al modei al modei va fi mereu o sursă inegalabilă de inspirație. Interesant este că logo-ul cu trei benzi pe care îl cunoaștem cu toții atât de bine a fost inițial gândit pentru a face adidașii mai rezistenți, nu pentru a-i decora. Adidas este un brand care susține inovația și niciodată nu a ezitat să experimenteze prin stil sau design. A lansat o mulțime de modele avangardiste care îi poartă semnătura, cum ar fi modelul adidas Superfinger Superstar creat împreună cu designerul suedez Beate Karlsson de la brandul Avavav, recunoscut pentru crearea mănușilor detașabile pentru degete. Această colaborare care pune accentul pe funcționalitate și nonconformism demonstrează interesul pentru stilul avangardist din modă. Łukasz Witek stilist Answear:”Această alăturare a fost una dintre cele mai mari provocări de stil, deoarece Patrizia Pepe este un brand foarte feminin și opus vibe-ului streetwear al adidas, dar în același timp, cel mai simplu mod de a marca diferențele a fost în scena de deschidere. În următorul cadru vedem cum stilurile lor încep să se amestece, astfel încât în final a avut loc transformarea definitorie – o îmbinare perfecta a ambelor branduri. Au fost create foarte multe variante pentru această scenă. Aici provocarea a fost să creăm look-uri identice pentru ambele personaje, iar în final am ales un look care îmbină foarte bine cele două stiluri ale acestor dranduri distincte.” “Crezi că Pinko și Allsaints pot fi prieteni?” Pinko – Curajul de a fi tu însuți Pinko, un brand italian fondat la sfârșitul anilor 1980, s-a remarcat încă de la început prin ținutele dedicate femeilor puternice și independente. Semnele representative ale brandului sunt croiurile îndrăznețe care subliniază feminitatea și personalitatea femeilor care le poartă. În 2016, Pinko a lansat geanta iconică Pinko Love Bag, cu logo metalic reprezentat de două rândunele care zboară una spre cealată. Logo-ul Pinko a devenit parte esențială din identitatea brandului. În multe culturi, rândunelele sunt considerate păsări care simbolizează libertatea și independența, reflectând perfect valorile pe care brandul vrea să le transmită – puterea, eleganța și curajul. Designul logo-ului combină simplitatea subtilă cu simbolismul profund, oferind fiecărui produs un caracter unic. AllSaints: avangardă cu eleganță modernă Direct din All Saints Road din Notting Hill, Londra, AllSaints este un brand britanic fondat în 1994 de Stuart Trevor, care și-a găsit rapid locul în stilul de viață metropolitan combinând eleganța urbană și accentele rock. Inspirația se datorează personajului fictiv Simon Templar, cunoscut ca “The Saint.” Brandul s-a remarcat inițial prin jachete de piele și articole de îmbrăcăminte cu design minimalist. AllSaints a pus întotdeauna accent pe detalii aparte și materiale de calitate, creând produse care combină eleganța cu o notă de nonconformism. Astăzi, AllSaints este un brand care nu doar definește moda streetwear dar o combină și cu un stil luxos, individual prin culori neutre, croi clasic și accente de piele. “Există o poveste în acest duo în care ajungem să cunoaștem cele două branduri opuse ca identitate, dar pe măsură ce timpul trece, stilurile lor se îmbină și fiecare surprinde anumite elemente vestimentare din partea celuilalt. Ținutele din prima scenă sunt total opuse una față de cealaltă, și cred că în final s-au potrivit perfect în final, în a doua scenă – sursa de inspirație a fost Y2K, dar plasată în prezent. Am obținut exact efectul dorit.” Completează Łukasz Witek. “Boss sau Birkenstock? De ce nu ambele?” BOSS – elegant și prestigios BOSS, un brand cu o istorie de aproape un secol, este sinonim cu eleganta si prestigiul. Casa de modă s-a concentrat inițial pe producția de îmbrăcăminte pentru bărbați, iar primele sale colecții de costume au fost foarte apreciate și brandul este încă asociat cu acestea. Brandul poartă chiar numele fondatorului, Hugo Boss, a cărui filozofie de afaceri s-a concentrat pe excelență și perfecțiune în fiecare detaliu, calități pe care a reușit să le încorporeze perfect în brandul său. BOSS nu este doar despre haine. În 1984 și-a făcut debutul pe piața parfumurilor și a create parfumuri care au devenit rapid bestselleruri. Eleganța atemporală adaptată lumii moderne este o filozofie care a fost mereu asociată brandului. Birkenstock – Un cult care a […]
Când contrastele găsesc un limbaj comun, iau naștere stiluri vestimentare unice create dintr-o inspirație comună. În noua campanie din sezonul SS25, Answear demonstrează că moda nu este doar despre haine, ci și despre emoții, relații și amintirile pe care le creăm în fiecare zi.. .
În luna martie, cu ocazia celebrării Zilei Femeii, Answear lansează din nou campania LADIES FIRST pentru a atrage atenția asupra inegalității de remunerare între femei și bărbați. .
În cea mai recentă campanie „Îmbracă-ți viața cu momente prețioase”, pentru sezonul toamnă-iarnă 2024, Answear combină tonurile poetice cu o atenție excepțională la detalii. Moda nu doar că împodobește, ci și spune povești – cele care rămân cu noi mult timp.
Hainele ne însoțesc în momentele importante. Ele sunt o mărturie a sentimentelor și a amintirilor noastre. Ele ne pot încuraja să descoperim necunoscutul. Ele ne permit să fim prezenți în gândurile celorlalți sau pot fi răspunsul la provocările de zi cu zi. În cele din urmă, acestea rămân ca o amintire valoroasă a momentelor pe care le-am trait prin intermediul lor. În noua campanie dedicată sezonului primăvară-vară 2024, îmbrăcăm viața cu momente prețioase.
Brandul, creat de femei pentru femei, vorbește din nou despre legătura dintre femei și despre importanța sprijinului reciproc. Colecția „Sisterhood Stories” este un tribut adus femeilor moderne care realizează mai mult împreună și doresc să împărtășească această experiență cu cei din jur.
Creează, experimentează, exprimă-te! Descoperă cele mai relevante tendințe din modă ale anului 2025, prezentate de Answear.LAB .
Colecția este o manifestare clară a puterii și curajului, prin care, privind viața direct în ochi, spui: „Nu am regrete!” Imaginea colecției este Marta Dyks – un top model, muză Dior, care, pe lângă succesele sale în modeling mondial, este cunoscută pentru activitățile sale pro-sociale. . Imaginea poetică a Martei surprinde perfect conceptul colecției “NO REGRETS”.