Citește în 4 min 06 May 2024

Îmbracă-ți viața cu momente prețioase

Autor: Cristina
Timp de citire 4 min

Hainele ne însoțesc în momentele importante. Ele sunt o mărturie a sentimentelor și a amintirilor noastre. Ele ne pot încuraja să descoperim necunoscutul. Ele ne permit să fim prezenți în gândurile celorlalți sau pot fi răspunsul la provocările de zi cu zi. În cele din urmă, acestea rămân ca o amintire valoroasă a momentelor pe care le-am trait prin intermediul lor. În noua campanie dedicată sezonului primăvară-vară 2024, îmbrăcăm viața cu momente prețioase.

Lansăm o nouă campanie de imagine prin care vă provocăm să reflectați asupra vieții și a momentelor importante din ea. “Îmbrăcați-vă viața cu momente prețioase”, deoarece credem că obiectele care ne sunt aproape ne pot îmbogăți viața de zi cu zi. Unele dintre ele înseamnă mai mult pentru noi, deoarece sunt frumoase și de bună calitate. Cu altele asociem experiențe și amintiri extraordinare pe care ne dorim să le păstrăm în minte mult timp.

Urmărește videoclipul campaniei „Îmbracă-ți viața cu momente prețioase”:

Hainele pregătesc scena pentru momente speciale. Ele ne pot da curaj, ne ajută să ne găsim drumul într-o situație delicată, ne pot ajuta să o îmbrățișăm, fiind o podoabă, un camuflaj sau un obiect decorativ.

– Moda este o formă de manifest extern care reflectă opiniile noastre, umorul și autodistanța sau lipsa acesteia. Definește cine suntem sau cum ne creăm. Facem acest lucru purtând o jachetă, un tricou, o rochie, pantofi sport sau cercei. Aceste „lucruri” capătă apoi un al doilea sens, poate chiar mai valoros. Pentru că ceea ce contează pentru noi nu sunt pantofii, ci faptul că am alergat un maraton în ei; iar o rochie albastră poate fi o amintire a celui mai frumos apus de soare din Barcelona – spune Marta Sawicka, director de marketing de imagine la Answear.com.

– Prin campania noastră tratăm produsele în mod excepțional, exact așa cum merită. Și tocmai aceasta este poziționarea ofertei noastre de pe Answear despre care vrem să le spunem clienților noștri – subliniază Marta Sawicka.

  Stella Consonni, regizorul campaniei Answear

„Îmbracă-ți viața cu momente prețioase” nu este doar un slogan, ci este un concept care va însoți comunicarea Answear pe termen lung. Strategia și conceptul au fost pregătite de agenția Saatchi&Saatchi. Materialul video și ședința foto au avut loc în fermecătoarea Lisabona. Clipul a fost regizat de Stella Consonni, regizoare și fotografă desăvârșită, cunoscută pentru campaniile sale realizate pentru branduri precum Gucci, Burberry și Vogue.

Aruncați o privire în culisele producției video:

 

Branduri de îmbrăcăminte premium

Noua campanie a brandului, construită în jurul ideii „Îmbrăcă-ți viața cu momente prețioase”, face parte dintr-o comunicare pe termen lung care poziționează Answear în segmentul modei premium. În oferta noastră veți găsi o gamă de produse selectate atent, de la peste 500 de branduri exclusive la nivel mondial, precum Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham sau Furla. Campania noastră va fi prezentă simultan în toate cele 12 piețe în care activează Answear.

Campania noastră va fi lansată simultan în toate cele 12 piețe în care activează Answear. Cu ocazia lansării noii campanii, vă invităm într-o lume inspirată de stiluri originale și de colecții ale celor mai cunoscuți designeri. Stilul este esența alegerilor și a experiențelor noastre, dar și a oamenilor și a locurilor de care suntem conectați și care rămân amintiri prețioase pentru noi. În toată această călătorie, moda devine o expresie a valorilor, iar cumpărăturile devin o experiență unică, menite să ne inducă o gamă variată și calitativă de sentimente.

 

Citește alte articole