Answear Graphic Design Masters este un concurs internațional dedicat artiștilor din domeniul designului grafic, pasionaților de arta digitală, iubitorilor de modă și provocări. Dezlănțuiește-ți creativitatea și arată lumii sufletul tău artistic – cei mai buni vor fi premiați cu premii în valoare totală de 9.500 de euro!
Lifespiration Starts Here – urmând acest motto, inspirația este căutată de data aceasta în lumea designului grafic, încercând să creeze o îmbinare uimitoare între artă și modă. Pentru proiectul Answear Graphic Design Masters, invităm creatorii talentați din toată lumea care vor scoate în evidență frumusețea produselor din oferta noastră, le vor da un nou sens și vor crea o grafică foarte creativă, surprinzătoare, originală. Indiferent dacă ești un designer grafic profesionist sau amator, atâta timp cât ai peste 18 ani, apucă mouse-ul sau stiloul tabletei și creează-ți propria operă de artă.
Reguli de participare
Tot ce aveți de făcut este să creați o grafică în format digital folosind fotografii cu anumite produse din oferta noastră. Veți găsi materialele necesare pentru realizarea graficii pe site-ul competitiei – am selectat pentru voi cele mai interesante propuneri care surprind prin formă, culoare și farmec prin detalii. Ne bazăm pe fiecare dintre voi că veți crea ceva cu adevărat fantastic plecând de la aceste produse!
Așadar, pentru a te înscrie în concurs, trebuie să îți alegi o fotografie a unui produs din selecția pregătită pe care o găsești aici, apoi să îi dai un nou context prin crearea unui design grafic uimitor. Atenție! Produsul nu trebuie modificat, acesta trebuie să semene cât mai mult cu cel din fotografia inițială: deci nu umblăm la culori, formă, logo, etc. Ai timp până pe 31 decembrie să ne uimești cu opera ta de design grafic! Câștigătorii vor fi anunțați în ianuarie 2023!
Premiile sunt foarte atractive! Locul 1 va câștiga suma de 5.000 EURO!
Juriul Answear Graphic Design Masters
Lucrările căștigătoare vor fi desemnate de un juriu internațional format din experți din toată Europa. Președintele juriului este Marcin Franczak – Answear Creative Director, cu o experiență de 20 de ani în crearea identificării vizuale a celor mai mari branduri de modă și publicații de presă. Juriul o include și pe apreciata ilustratoare de origine slovacă, Petra Slamková, și pe Maria Todorova de origine bulgară: co-fondatoare, CEO și director de creație al agenției Next-DC, care a câștigat numeroase premii în domeniu. Artistul ilustrator, Mitja Bokun, din Slovenia, este și el parte din juriul Answear Graphic Design Masters.
În selectarea câștigătorilor, juriul va puncta creativitatea, aspectul final și, mai ales, ideea de utilizare a imaginii produsului, de recunoașterea acestuia și de a-i oferi un nou context.