#AnswearTopLadies – Anelise Pitiș, Sales & Trade Marketing Director JTI

13/01/20

Pentru Anelise Pitiș, Sales & Trade Marketing Director la JTI, familia este prioritară, iar cariera este un mijloc prin care poți susține bunăstarea familiei, ci nu un scop în sine.

Anelise Pitiș are două fiice și se simte foarte bine atunci când acestea îi împrumută articole din garderobă, acest gest fiind dovada faptului că “mama este cool”. Preferă shopping-ul online, are chiar un folder în telefon plin numai cu aplicații de shopping, însă nu renunță în totalitate la cumpărăturile tradiționale din mall-uri. Am stat de vorbă cu ea despre cum este să lucrezi în aceeași companie de peste 20 de ani și cum împacă jobul și familia.

Poți citi interviul complet sau îl poți vizualiza online la finalul articolului.

  • Lucrezi pentru JTI de mulți ani. Ce anume te motivează?

Pentru mine este foarte important să fac ceva interesant și care mă provoacă să rezolv lucruri, mă plictisesc altfel. Aș zice că ăsta este unul dintre drive-urile pe care le am. În același timp, cred că este foarte important să aduci valoare, să poți să faci ceva care să conteze și care să lase ceva în urmă.

  • Care este stilul tău vestimentar?

Atunci când eram mai la început era un fel de aroganță: nu mă străduiam foarte mult să plac sau să fac o impresie bună, pentru că spuneam că dacă sunt într-adevăr bună cineva o să vadă și atunci o să se întâmple. Ulterior am învățat că este bine totuși să te mai gândești și la aspectele legate de impactul pe care îl ai asupra celorlalți altfel decât cel intrinsec.

Sunt o persoană leneșă din punctul ăsta de vedere. Aleg foarte repede, ajung foarte repede la dorința de a fi îmbrăcată casual și foarte lejer. Dacă mă uit cu ce să mă îmbrac si stau să mă gândesc și ajung la chestii elegante, cu tocuri, renunț destul de repede, doar dacă nu am vreun context care chiar mă forțează să fac lucrul ăsta.

  • Ce preferi: shopping online sau offline?

Și online și-n magazin. Mi se pare foarte comod faptul că pot să cumoăr și să returnez cu ușurință. Am pe telefon un cluster de shopping online, tot felul de aplicații, dar îmi place și experiența din magazine. Eu am două fete și este extrem de distractiv să mergi cu ele la cumpărături. De-a lungul timpului am învățat de la ele și aș putea spune că sunt foarte mândră în momentul în care văd un obiect vestimentar la mine și îmi spun ”pot să-l împrumut și eu?”. Asta înseamnă că sunt relevantă în realitatea lor.

  • Care este cea mai mare realizare a ta?

Familia, fără discuție. Noi am început foarte devreme, am crezut că o să fie mai complicat să ajungem la stadiul de familie, părinți, copii. Lucrurile s-au întâmplat devreme pentru noi. Am știut absolut încă de la primul moment ce vrem și cât vrem și așa mai departe. Familia este, pentru mine, cel mai important reper. Restul, apropo de carieră, job, sunt, într-un fel, mijloace care susțin ceea ce este cel mai important pentru mine (familia). În același timp, trebuie să recunosc faptul că există și nevoia personală de a face lucruri, de a lăsa ceva în urmă, iar aici partea profesională este importantă dar nu este un scop în sine pentru mine, nu este prioritar. 

Machiajul a fost asigurat de Sephora, iar Hairstyling-ul de colegii de la Beauty District.

Mulțumim prietenilor noștri de la BottegaVerde.ro , Watchshop.ro și stropConcept.ro pentru susținere!

 

Video

Concursuri

#WeAreTheAnswear