#AnswearTopLadies – Diana Baicu, CEO & Founder Top Line

13/12/19

Fondatoarea business-ului Top Line Romania, companie ce furnizează mobilier, aparatură și produse cosmetice pentru saloane de înfrumusețare, ne încântă cu sfaturi privind ținutele timeless și cât de important este să alegi hainele care te reprezintă, nu cele care “se poartă”.

A înființat și conduce un business de succes, însă nu uită niciodată faptul că a avea grijă de aspectul tău pentru a te simți bine în pielea ta este extrem de important, mai ales prin prisma domeniului în care lucrează.

Citește interviul și lasă-te inspirată de scurta discuție pe care am avut-o cu Diana Baicu. Poți viziona interviul online la sfârșitul articolului.

  • Reprezinți un business de succes și participi la foarte multe întâlniri, lansări de produse, evenimente publice. Cum reușești să ai întotdeauna o ținută împecabilă?

Mă îmbrac minimal, mă îmbrac foarte simplu. Mă îmbrac doar în alb și în negru de foarte mulți ani: vara mă îmbrac doar în alb și iarna mă îmbrac doar în negru. Atunci când îmbraci lucruri simple nu prea ai cum să greșești major. Sigur că în trecut nu purtam doar alb și negru, purtam și lucruri colorate și-mi plac și acum culorile. Îmi place vestimentația colorată dar să o văd la altcineva. Atunci când trebuie să o port eu, nu prea o fac. În momentul de față am doar două rochii roșii și una verde pe care le păstrez, le am de foarte mult timp. Le păstrez pentru că îmi plac tare mult, dar nu știu dacă o să le mai port vreodată. În momentul de față există extrem de multe posibilități și nu cred că faptul că o haină reprezintă un anumit brand face diferența. Sigur că este foarte important să ai haine de calitate, dar în momentul de față industria de fashion ne pune la dispoziție haine de calitate cu niște prețuri extrem de accesibile. 

  • Cum te îmbrăcai în adolescență?

Atunci mă îmbrăcam cu ce aveam la dispoziție. Mă îmbrăcam simplu, simplu mă îmbrac și acum. Îmi făceam eu multe haine, învățasem să cos, aveam o mașină de cusut, și îmi confecționam singură haine care mi se potriveau, ziceam eu, și pe care le și vedeam în diverse reviste din străinătate.

  • Povestește-ne despre o realizare profesională de care ești foarte mândră.

Aș vrea să vorbesc despre campania ”Nu există Nu se poate”. Este o campanie prin care noi încurajăm femeile să se simtă bine în propriul lor corp. Alegem femei din zone diferite ale țării care intră în această campanie dorindu-și o schimbare. Apoi, într-un timp relativ scurt, 3 luni în trecut – în acest an doar 2 luni, intră în saloanele de înfrumusețare și, cu ajutorul specialiștilor, se schimbă radical. Când spun că se schimbă radical, nu vorbesc aici doar de kilogramele și de centimetri pierduți, nu acest lucru este important. Aceste femei capătă foarte multă încredere în propriile forțe, devin mult mai încrezătoare în tot ceea ce fac, au altă energie, au altă atitudine. Mă bucur tare mult, eu și echipa mea, să le vedem pe aceste femei cum se schimbă. Această campanie este o mare realizare a noastră.

  • Acum, în era online-ului, cum obișnuiești să faci shopping: online sau offline?

În ultima vreme îmi cumpăr foarte multe haine online pentru că este foarte comod. Sunt destul de ocupată, nu am foarte mult timp la dispoziție. Mai ales, în momentul de față, nu există riscul – dacă nu ți se potrivește ceva, este extrem de ușor să returnezi sau să schimbi obiectul respectiv.

  • Urmărești tendințele în modă?

În urmă cu câțiva ani, urmăream îndeaproape tendințele, după care am înțeles că e foarte important să te îmbraci, de fapt, timeless, și eu asta fac. De foarte multe ori mi se întâmplă să port piese pe care le am de 20 de ani. O mare parte din ținutele mele chiar sunt de foarte mult timp. Sunt și versatile, adică pot fi combinate între ele, le pot purta în diverse ocazii în funcție de accesoriile cu care le asociez. În afară de faptul că trebuie să fiu atentă la siluetă – ca să porți o rochie peste 20 de ani, trebuie să ai, mai mult sau mai puțin, aceeași siluetă, lucru care nu este deloc dificil datorită jobului pe care îl am, cred că nu-mi voi schimba major stilul vestimentar nici peste 10 sau 20 de ani.

Machiajul a fost asigurat de partenerul nostru Sephora, iar Hairstyling-ul de colegii de la Beauty District.

Mulțumim prietenilor noștri de la Bottega Verde , Watchshop și Strop Concept pentru susținere!

 

Video

Concursuri

#WeAreTheAnswear