Citește în 4 min 13 Dec 2019

#AnswearTopLadies – Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Director Samsung

Autor: Georgiana
Timp de citire 4 min

Tehnologia și moda merg mână în mână. Directorul de Corporate Communication de la Samsung ne-a încântat cu niște idei interesante despre ședințele tematice. Cum ar fi ca toată echipa de la birou să se prezinte la meeting îmbrăcată punk-rock?

Află mai multe despre cum este să lucrezi într-o compania atât de mare și ce înseamnă să îți asumi stilul vestimentar, chiar dacă job-ul tău este în corporație.

  • Crezi că îmbrăcămintea influențează ceea ce se întâmplă în jurul tău? De exemplu, mai ții minte cu ce erai îmbrăcată la interviul pentru Samsung?

Când am venit la interviu, lucram la Total Soft înainte, o firmă de software, conduceam Departamentul de Digital, și venisem pentru o poziție de Social Media Manager, care, cumva era un pic mai jos de poziția mea, dar pentru că eram super fan Samsung mi s-a părut o oportunitate foarte bună să intru în companie. Sincer, nu mai țin minte cu ce eram îmbrăcată, însă aveam o poză în CV în care eram într-o cămașă și aveam un papion roșu. Știu că la interviu erau mai multe persoane prezente, dar și cineva din managementul coreean care s-a uitat și mi-a zis că nu înțelege poza din CV. Că de ce sunt cu papion? Nu-mi place nici rutina și nu-mi place nici să mă conformez cu normele. Și atunci, trebuia un acest element mai creativ, mai altfel. Și i-a plăcut mult, până la urmă a zis că da, într-adevăr, oricum e nevoie și în jobul meu de așa ceva cumva s-au legat lucrurile mai bine.

  • Povestește-ne despre o realizare profesională cu care te mândrești.

Sunt niște proiecte care îmi plac foarte mult în ceea ce fac acum, la Samsung. Am dat drumul la un proiect de Influencer Marketing, să facem o comunitate de ambasadori de brand foarte închegată, de care sunt mândră și de care m-am ocupat, încă aproape de la începuturile ei și din care au reieșit multe alte proiecte. Am dat drumul la Stream Your Dream. Este o platformă de micro-influenceri unde folosim ambasadorii noștri de brand, să creștem următoarea generație de creatori de conținut. Am făcut foarte multe proiecte care au venit din acest program. Anul trecut, dacă poți să-ți închipui, am trimis un telefon în spațiu. Deci, nu știu, foarte multe lucruri creative ce au ieșit din acest proiect.

  • Care a fost parcursul tău profesional până acum?

Un lucru care m-a format ca profesionist: am făcut parte din Asociația IAA Professionals. Am fost Președintele Asociației pentru 3 ani, apoi, pentru 2 ani, am condus regiunea Europa de Est a Asociației. Cred că faptul că am făcut ca Asociația din România să ajungă de 2 ori cel mai bun Chapter la nivel global este una dintre realizările de care sunt mândră.

  • Ce părere ai despre dress-code, îl respecți atunci când ești invitată la un eveniment?

Cred că e important ca fiecare să se simtă comod. Îmi plac mult, de exemplu, petrecerile tematice, în care mi se dă un dress-code. Cred că mi-ar plăcea să ducem aceste petreceri tematice și la întrunirile de birou, și atunci să facem, nu știu, o ședință. Avem ședință lunară, de exemplu, de Management, să fie Bikers Night și să fie toată lumea îmbrăcată în piele și-n bocanci. Sau să fie The Twenties și să vină toată lumea în pene și mărgele.

  • Cum arată dressing-ul tău?

Mi-am renovat de curând apartamentul și am făcut un walking-dressing, adică am spațiu foarte mult. Înîțial, când am început să îmi aranjez hainele, mi le-am pus așa frumos pe culori, pe dispoziție, cum mă face să mă simt: mai jucăuș, mai serios, mai creativ. N-a ținut foarte mult. Acum este un haos din nou. Am și zis că trebuie să îmi schimb garderoba cu cea de iarnă și să-mi pun înapoi hainele în acea ordine, că îmi plăcea foarte mult. Atâta tot că sunt dezordonată din fire. Asta e și cu rutina, cred că se leagă, și atunci mi-e greu să țin ordine. Mă bucur că am o cameră la care pot să închid ușa.

  • Cum preferi: shopping online sau offline?

Sunt pasionată de shopping online. Nici când mă duc în magazine, mie nu-mi place să probez hainele acolo, așa că  mi se potrivește partea de cumpărături online. Comand foarte mult și din afara țării. Cred că am încercat aproape toate site-urile de profil. Mi se pare că s-a inventat pentru mine shopping-ul online.

 

Machiajul a fost asigurat de partenerul nostru Sephora, iar Hairstyling-ul de colegii de la Beauty District.

Mulțumim prietenilor noștri de la Bottega Verde , Watchshop și Strop Concept pentru susținere!

Citește alte articole