Citește în 4 min 13 Dec 2019

#AnswearTopLadies – Ela Moraru, CEO Google România

Autor: Georgiana
Timp de citire 4 min

Prima femeie CEO din Google Romania ne povestește cum este să lucrezi într-o companie în care stilul vestimentar este informal, motto-ul fiind: ”Nu trebuie să ai costum ca să fii serios”.

Deși este adepta rochiilor, are curajul de a încerca și ”altceva”, nu spune Nu provocărilor stilistice. Ce contează cel mai mult atunci când îți alegi o ținută? Să te simți TU.

  • Ai visat de mică să ajungi CEO al unei companiei de asemenea notorietate?

Eram absolut convinsă că o să ajung, nu știu…Poate Mary Poppins sau echivalentul feminin al Domnului Trandafir. Nu mi-a plecat visul ăsta din minte. Am avut șansa să predau la Universitate și mi-e foarte drag. Probabil, la un moment dat am să mă întorc la asta.

Ce stil vestimentar te reprezintă?

Pentru mine, felul în care mă îmbrac nu este ceva extraordinar de important. Cred că 90% in timp mă îmbrac în rochii și de aceea pentru mine e foarte simplu să deschid șifonierul, să scot o rochie și să se asorteze foarte simplu cu pantofii sau orice alt accesoriu. Sunt mai mult adepta unui stil Pentru Mine, cred că mi se potrivește mai clasic, mai elegant. Mă simt foarte confortabil în rochie, dar pentru că fata cea mare este pre-adolescentă și-mi doresc foarte mult să fiu cool pentru ea – și outfit-ul de astăzi este o celebrare a felului în care ei i-ar plăcea să mă vadă îmbrăcată – și am multă curiozitate și disponibilitate să îmi schimb stilul. Cel mai important pentru mine este să mă simt eu însămi și să-mi placă de mine așa cum sunt eu, de aceea îmbrăcămintea este doar un instrument.

  • Povestește-ne despre Google. Cum este la tine la birou?

La Google e foarte fain. Eu am aproape 8 ani de când lucrez aici și în continuare îmi place foarte mult. Se întâmplă foarte des să intri și să îi auzi pe colegi țipând de bucurie că au câștigat la Ping-Pong sau făcând activități împreună. Este foarte important să ne potrivim în puzzle-ul colegilor pe care îi angajăm pentru că zona aceasta de spirit inovativ și liber este foarte importantă. Când am început să lucrez în mediul corporatist, veneam dintr-o zonă în care lucram cu Administrația Publică și mi-a plăcut pentru că eram și eu la fel de formală ca îmbrăcăminte. După care, în momentul în care am ajuns în companii americane foarte non-formale mă simțeam outsider, dar mi-am păstrat stilul. M-am adaptat cumva dar m-am și menținut așa cum îmi place mie să fiu. Acum lucrez într-o companie care ca motto ideea că ”N-ai nevoie de costum ca să fii serios”, ceea ce îmi place foarte mult și probabil că mi se potrivește și mie. 

  • Cum preferi să faci cumpărături: online sau offline?

Îmi place foarte mult să probez hainele și asta pentru mine a fost o provocare în a reuși să trec în zona de online, dar în secunda în care am făcut…Hopul, să zicem, a început să fie fain. Aproape că e incitant să aștepți un pachet, tu ți-ai făcut deja o serie de așteptări, și în momentul în care îl deschizi ai șansa să vezi dacă ai făcut o alegere bună sau nu. Îmi place partea asta din proces.

  • Cum te vezi peste 10 ani?

Din punct de vedere fashion sper să fiu foarte cool. Sper să fiu așa cum simt eu că trebuie să fiu. Ce-mi place la birou este că am ocazia să descopăr femei puternice cărora le place să-și exprime stilul personal și la job, iar pe partea masculină, e o asumare plăcută a casualului sau a unui stil sportiv care să fie totuși adaptat biroului. Apreciez în continuare bărbații care se îmbracă în costum.

  • Care este cea mai mare realizare a ta?

Cea mai mare realizare personală este definirea succesului pentru mine, și anume să accept că dau ce-i mai bun în fiecare moment, să mă bucur de fiecare moment și să consider că am șansa să învăț.

 

Dacă îți place ținuta Elei, o poți găsi aici:

Tricou cu imprimeu ”pisică”, Medicine >>> 

Sacou negru, Mango >>>

Pantaloni negri, Pinko >>>

Pantofi sport, Tommy Hilfiger >>>

 

Machiajul a fost asigurat de partenerul nostru Sephora, iar Hairstyling-ul de colegii de la Beauty District.

Mulțumim prietenilor noștri de la Bottega Verde , Watchshop și Strop Concept pentru susținere!

Citește alte articole