Fondat in America, in anul 1985 de catre designerul cu acelasi nume, Tommy Hilfiger este una dintre cele mai populare marci din America, ce are la baza conceptul “cool, American style”. Mai exact, piesele desenate prezinta influente scolaresti, inspirate din stilul studentilor admisi la celebrele colegii din SUA: Harvard, Yale, Princeton, Penn, Columbia sau Brown. Suna cunoscut, nu? Materialele folosite in productia celor trei linii ale brandului: Tommy Hilfiger, Hilfiger Collection si Tommy Hilfiger Tailored, sunt de cea mai buna calitate si respecta standardele inalte ale brandurilor de top. Astfel, selectia materialelor pentru produsele ce poarta eticheta Tommy Hilfiger este la fel de dificila precum admiterea la universitarile de top 🙂
In oferta designerului de top se regasesc produse dedicate barbatilor, copiilor, femeilor dar si produse destinate caminului. In plus, brandul Tommy este licentiat si pentru alte tipuri de produse in afara de haine, precum: ochelari de soare, parfumuri, ceasuri sau incaltaminte.
Timp de 30 de ani, Tommy a adus in mintea si dressingul consumatorilor din toata lumea, look&feel-ul clasic American cool.
Si, desi in 2006, designerul a vandut compania unui grup de investitii din Anglia, fondatorul Tommy Hilfiger ramane principalul designer, el punandu-si amprenta asupra colectiilor, de minim doua ori pe an.
Prin eforturile sale de creatie ca designer, Tommy initiaza o serie de campanii de marketing indraznete, modeland si dezvoltand relatii de durata cu influenceri culturali si trendsetteri. In 1985, Hilfiger il angajeaza pe George Lois, marketer vanat de toate marile companii, pentru dezvoltarea creatiei panoului din Times Square, New York. Panoul devine faimos si o relatie prolifica atat pentru companie cat si pentru consumatori se naste intre Tommy si Lois.
Classic, American, Cool
Inca de la inceputuri, de cand Tommy Hilfiger a introdus pe piata din America prima colectie sport dedicata barbatilor, brandul a inceput sa se extinda catre colectii care comunica indiferent de regiune, un lifestyle premium. Tommy Hilfiger livreaza un stil de top, calitare si valoare adaugata tuturor celor care poarta produsele semnate de el iar acest lucru se intampla indiferent de brandul sub care produsele sunt lansate:
Tommy Hilfiger este colectia de baza, care inglobeaza esenta brandului si a spiritului clasic, cool, american. Colectiile ce apartin brandului clasic se adreseaza persoanelor cu varsa intre 25-40 ani, iar designul lor celebreaza esenta spiritului american, avand intotdeauna un twist modern, inspirat de pasiunea pentru cultura pop – de la moda, arta si muzica la sport si distractie.
Vezi toate produsele Tommy Hifiger pentru femei
Vezi toate produsele Tommy Hilfiger pentru barbati
Hilfiger Denim este linia inspirata din denimul clasic american, si targeteaza tinerii intre 18-30 ani, care poarta constant blugi, avand un stil casual si relaxat. Aceasta linie prezinta si incaltaminte, genti, accesorii, parfumuri sau ochelari de soare.
Vezi toate produsele Hilfiger Denim pentru femei
Vezi toate produsele Hilfiger Denim pentru barbati
Tommy Hilfiger Tailored este linia care integreaza stilul sofisticat cu mostenirea stilului specific american. De la costume elegante structurale, pana la piese smart casual ce pot fi purtate in week-end, clasicul este modernizat printr-o structura precisa, materiale premium, croieli moderne si lux evidentiat prin detalii ce pastreza intotdeauna amprenta designerului Tommy Hilfiger.
Vezi toate produsele Tommy Hilfiger Tailored
Noi, fetele de la answear suntem tare curioase sa aflam daca si tu ai adoptat stilul classic American cool specific brandului Tommy Hilfiger si care sunt cele mai potrivite ocazii pentru a-l purta cu incredere si cu zambetul de buze 🙂