Știați că Guess Jeans și-a denumit produsul reprezentativ în onoarea lui Marylin Monroe și își datorează numele unei reclame McDonalds? Vezi ce alte secrete are brandul GUESS!
Guess Jeans este unul dintre cele mai recunoscute mărci din lume, care are în ADN-ul său dragostea pentru formele senzuale ale unei siluete feminine. Simbolizează tinerețea, senzualitatea și curajul, este cunoscut pentru promovarea modelelor sexy ale lumii și îmbină perfect stilul american cu cel european. Acesta este un adevărat deliciu pentru fanii logomaniei.
Cum a apărut brandul GUESS?
Numele Marciano ar trebui amintit profund pentru că el de la el a început totul. Patru frați Marciano extrem de plini de forță, care își urmăreau visul american, au părăsit sudul Franței și au plecat în străinătate. Deși ideea înființării unei case de modă s-a născut la Hollywood, frații Marciano au decis să-și deschidă afacerile în însorita California. Acolo s-a născut Guess, în anul 1981.
De unde vine numele mărcii?
Ei bine, frații s-au inspirat din panoul publicitar McDonalds din Los Angeles, care spunea „GHICI (Guess) ce este în noul Mac?” Și cum burgerul respectiv era foarte apreciat la vremea respectivă, frații Marciano au dorit ca brandul lor să fie asociat cu tot ce este mai bun în jur, adică aspirau la o idee de viață fără griji, de lux. Inspirați de cultura europeană, frații Marciano au redefinit conceptul de denim, care pana acum era asociat doar cu materialul tradițional american. Unul dintre designurile lor inovatoare a fost Marilyn Jeans – blugii cu o croială mulată și cu trei fermoare. Nu este întâmplător că numele lor se referă la idealul feminității, Marilyn Monroe. Imaginea ei a reflectat mesajul brandului Guess – blugi care vor iubi corpul feminin și vor scoate în evidență formele armonioase. Succesul fraților Marciano a fost dezvăluit pentru prima dată când un lot din ultimele lor produse au intrat pe rafturile magazinelor Bloomindale. După doar câteva ore, stocurile au fost epuizate. Așa a început succesul brandului Guess.
Vezi oferta Guess Jeans pe answear.ro >>>
Campaniile GUESS
De la început, brandul s-a diferențiat prin campanii promoționale neobișnuite, în care modelele seamănă cu vedetele seducătoare ale lumii mondene – Brigitte Bardot și Marilyn Monroe. GUESS continuă să promoveze calitățile unei figuri feminine îndrăznețe, conștientă de frumusețea ei, ideea unei femei cu încredere în sine. Toate campaniile Guess sunt unite de o comunicare de brand în mod constant, nu doar de tendințele actuale din lumea modei. Mai mult, brandul a contribuit la descoperirea celor mai sexy modele, precum Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Carla Bruni, Alessandra Ambrossio și Adriana Lima.
Imperiul Guess este format din ambasadori care se regăsesc în caracteristicile mărcii – Tineri. Sexy. Aventuroși. În 2017, imaginea colecției a devenit tânăra cântăreață Camila Cabello. În 2018, vedeta de la Hollywood Jennifer Lopez s-a alăturat brandului Guess. JLo emană feminitate, dând impresia că este pentru totdeauna tânără, motiv pentru care frații Marciano au numit-o ambasadoarea brandului.
Colecțiile GUESS
Caracterul mărcii se manifestă în colecțiile sale expresive. Cu ocazia aniversării a 40 de ani, Guess a lansat colecția-capsulă American Dream, care se referă pe deplin la conceptul de creare a mărcii. Produsele prezentate reproduc aspecte din anii 90, combinând stilul grunge și glamour.
Liniile de accesorii exclusiviste au completat oferta vestimentară Guess și au reflectat perfect expresivitatea și capacitatea sa de a atrage atenția. Logo-ul puternic expus al mărcii împodobește practic toate gențile, rucsacurile, pantofii, ceasurile și bijuteriile – fie sub forma unui model monocrom cu inscripția GUESS, fie triunghiul roșu caracteristic cu un semn de întrebare în interior. Prin urmare, se potrivește pe deplin gustului logomaniacilor.
Mai mult, brandul atrage și fanii efectului „bling-bling”. Produsele sale se caracterizează prin accesorii omniprezente pe articolele lor cum ar fi lanțuri, brelocuri, plăci cu logo GUESS, strasuri sau paiete.
Curea | Poșetă | Cercei | Rucsac