#AnswearTopLadies – Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partner Piatra Online

13/01/20

Mariana Constantinescu-Brădescu adoră shopping-ul online, rochiile și pantofii cu toc. Conduce business-ul Piatra Online alături de soțul ei. Deși lucrează în Construcții, sau Design – așa cum îi place ei să spună, adoptă stilul vestimentar extrem de feminin chiar și atunci când merge în carierele de piatră.

Am stat de vorbă cu Mariana despre modă, despre cum este să lucrezi într-un domeniu ”aglomerat” de bărbați și totuși să reușești să îți menții stilul feminin la cote maxime :-). Poți citi interviul mai jos sau îl poți vizualiza online la finalul articolului.

  • Spune-ne câteva cuvinte despre tine!

Lucrez într-un domeniu atipic, lucrez în Construcții – îmi place mie să spun Design mai mult decât Construcții – un domeniu în care partea feminină nu este foarte prezentă, atât în România cât și la nivel internațional. Este un domeniu în care să fii machiată, să fii coafată, să fii blondă, să fii în rochie și pantofi sunt lucruri ciudate, sunt lucruri atipice.

  • Povestește-ne puțin despre copilăria ta.

Nu prea îmi permiteam să am timpi în care să visez sau să zic că aș vrea să fiu doctor, aș vrea…n-am avut astfel de vise: doctor, avocat, meserii de genul acesta. Aveam un program foarte încărcat, am testat cam toate cursurile posibile când eram mică și mă plictiseau foarte repede toate. Mă duceam la balet, făceam câteva luni, ziceam ”A, nu-mi place” și gata, mă lăsam. Am fost la piscină, la înot, la dansuri, dansuri tradiționale, moderne. Le făceam pe toate ca să-mi ocup timpul și-mi plăcea să fiu activă de mică, am observat că a rămas cumva lucrul acesta. Cât de important este să vezi cum este copilul când e mic și-ți vei da seama ce se va întâmpla când va crește. Cel puțin în cazul meu, mă regăsesc în foarte multe lucruri pe care le făceam atunci, lucruri care poate păreau mărunte sau poate nu le dădeai importanță, dar îmi dau seama că astăzi sunt aceleași calități sunt care m-au ajutat să mă formez și sunt cele care au cea mai mare importanță pentru mine astăzi.

  • Cum arată dressing-ul tău?

Foarte curat. Foarte organizat, mai bine spus. Nu sunt genul care să adun enorm de multe haine. Îmi place foarte mult să dau, și cumva promisiunea mea este ca atunci când îmi cumpăr niște haine noi să și pun ceva deoparte și să le dau mai departe. Am și haine foarte vechi, haine de foarte mulți ani dar care arată impecabil, tocmai pentru că îmi place foarte mult să am grijă de ele. Consider că nu dai bani pe ele pentru că e un brand sau pentru că vrei tu să fie haine scumpe, ci au valoare prin faptul că le porți și e păcat să îți bați joc de acel lucru și să îl arunci după tine când ar putea să profite și altcineva. Iar ca cineva să profite, trebuie să ai grijă de ele – nu să le dai valoare financiară, ci să le dai mai mult valoare sentimentală.

  • Care este stilul tău vestimentar?

 Am fost de mică în tocuri și în rochii și așa am rămas. Port pantaloni 10 zile pe an maxim, în rest sunt întotdeauna în rochii. Mă duc în cariele de piatră naturală în aceleași haine doar că renunț deobicei la tocuri, atâta tot. Am fost de câteva ori și pe tocuri :-). Îmi place să-mi mențin stilul și să nu mă dau cumva după ce se întâmplă. Am, într-adevăr, un stil mai clasic, mai elegant, nu mă regăsesc foarte mult în varianta sport, iar pentru mine este foarte important să rămână acolo, semnătura mea, și să pot să fiu pe tocuri permanent.

  • Spune-ne despre pantofi. Cum îi alegi?

Țin foarte mult la calitate. Prima întrebare în momentul în care mă cunoaște cineva și mă vede că sunt permanent cu tocuri este ”Cum reziști pe tocuri?”. Întotdeauna am explicat că nu este despre a rezista pe tocuri, e despre ce tocuri ai. Vrei să umbli în tocuri sau orice încălțăminte ar fi ea, dar în special varianta asta, învestește mai mult! Nu poți să te aștepți de la o pereche de încălțăminte extraordinar de ieftină că va fi și comodă. Normal, după aceea ne trezim că oamenii spun că în tocuri nu e comod, nu rezist, mi s-au umflat picioarele, mă dor picioarele. Nu-i adevărat! Există branduri de încălțăminte, de pantofi în special, care îți oferă o comoditate…Eu am încălțăminte cu care pot să merg la maraton! Am spus întotdeauna – îmi permit să cred că pot să merg cu ea la maraton și că nu voi avea nicio problemă să alerg. Am încălțăminte cu care fac la expoziții cam câte 7-8 km pe zi. Ajung seara la hotel și sunt foarte bine, up & running să ies în oraș, dar ține foarte mult de ce încălțăminte folosești.

  • Ce preferi: shopping online sau offline?

Sunt genul de client care cumpără și pâinea online, deci cu siguranță online-ul este pentru mine. De ce? O dată pentru că ai o varietate foarte mare. A doua oară pentru că ai acea comoditate de a-ți pune lucruri în wishlist când vrei tu, cum vrei tu, și să ți le achiziționezi în ce momente consideri tu că este oportun. Pentru că îți salvează dimensiunile și nu mai trebuie să te chinui, doar alegi ce ai tu nevoie și rezolvi foarte repede. Pentru că o sesiune de shopping online înseamnă 20 de minute de stat pe telefon. Dacă mă duc la mall, doar în trafic o să fac 30 de minute dus, 30 întors și atunci…Eu, una, pun mare preț pe timp și pe optimizarea timpului. Acea o oră și jumătate, două ore cât ai pierde într-un magazin, eu una prefer să beau un ceai, să vorbesc cu cineva, să citesc sau orice alt lucru care să îmi aducă mie valoare decât să stau în acel praf din mall și să mă obosească. Deci da, în cazul meu, cumpărături online pentru orice, în special pentru haine.

  • Care este cea mai mare realizare de a ta?

Am să spun două, totuși, pentru că le consider din planuri diferite. Cu siguranță, la nivel uman, faptul că am un copil și faptul că l-am făcut atunci când am fost eu pregătită, atunci când mi-am dorit eu cu adevărat acest lucru, și nu când spune societatea, familia sau oricine altcineva. Dacă vorbim de mine – persoana din spate, atunci faptul că am ajuns la un nivel în care am înțeles cât de important este să te dezvolți tu interior și să fii împăcat cu tine, iar lucrul acesta cred că l-am dobândit, și atunci cred că este o realizare.

 

Machiajul a fost asigurat de Sephora, iar Hairstyling-ul de colegii de la Beauty District.

Mulțumim prietenilor noștri de la BottegaVerde.ro , Watchshop.ro și stropConcept.ro pentru susținere!

Video

Concursuri

#WeAreTheAnswear