Ghidul cumpărătorului

 

INFORMAȚII RETUR

 

RECLAMAȚII

 

MODALITATI DE PLATA

 

METODE DE LIVRARE

 

TERMENUL DE REALIZARE A COMENZII

 

 

 

INFORMATII RETUR

PERIOADĂ MAI LUNGĂ PENTRU RETUR
De sărbători, bucură-te de o perioadă prelungită de retur, pentru a alege cadourile perfecte fără griji. Comenzile plasate între 22.11-31.12.2024 pot fi returnate până pe 31.01.2025 inclusiv. Acum ai până la 60 de zile de la data plasării comenzii.

Dacă produsul primit nu este ceea ce căutai sau mărimea nu ți se potrivește, îl poți returna în termen de 30 zile din momentul în care coletul este trimis din depozit!

ATENȚIENU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie să returnezi ce nu ți se potrivește și să plasezi o nouă comandă cu mărimea dorită.

Returul poate fi GRATUIT sau CONTRACOST în funcție de valoare comenzii și modalitatea în care a fost plasată comandă (din contul ANSWEAR.ro sau fără a fi plasată din contul ANSWEAR.ro)

Returul este GRATUIT și se poate face din aplicație sau varianta web a site-ului, secțiunea Retururi dacă sunt îndeplinite următoarele condiții împreună:

  • Comandă a fost plasată din contul ANSWEAR
  • Valoarea totală produselor să fi fost de minimum 300 RON (taxa de transport nefiind inclusă)

Vrem că tu să porți doar ce ți se potrivește perfect, așa că am făcut procesul de retur cât mai simplu!

Ai comandat ceva ce nu ți se potrivește sau nu este pe placul tău și se îndeplinesc condițiile pentru retur gratuit? Urmează pașii de mai jos:

1. Intră în contul tău de client ANSWEAR.ro și accesează secțiunea ”RETURURI”.
2. Selectează produsul pe care doreșți să îl returnezi și menționează contul bancar (creat la o bancă în Romania, valabil în moneda RON ) în care să îți restituim contravaloarea acestuia. ( ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata )
3. Specifică adresa de unde să fie ridicat coletul
4. În scurt timp un curier va ajunge la adresa menționată pentru a prelua coletul retur.
5. Traseul coletului retur poate fi verificat conform notei de transport (AWB) primită pe adresa de e-mail, până în momentul în care acesta ajunge la firma de curierat FAN COURIER din Arad. Ulterior, vei primi un e-mail din partea noastră în momentul în care returul va fi acceptat de către colegii din Polonia, iar acest proces poate dura până la 14 zile din momentul în care ai trimis returul.
6. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului.

 IMPORTANT:

  • Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele atașate și fără urme de purtare.
  • Eșți răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării aceștia într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
  • Nu uită să pui în coletul pentru retur, originalul sau copia dovezii de cumpărare (factura)

 RETURUL este CONTRACOST în următoarele cazuri:

  • Dacă ai plasat o comandă fără să fi logat în contul ANSWEAR
  • Dacă ai plasat o comandă din contul ANSWEAR însă, această are valoarea mai mică de 300 lei (taxa de transport nefiind inclusă).

Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE TINE.

Ce ai de făcut?

1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită
Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD etc .)
2. Completează, cât mai clar, formularul de retur pe care l-ai primit în colet cu datele corecte și complete. Nu uita să specifici contul bancar (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma.
3. Adaugă formularul de retur completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și factura aferentă comenzii.
4. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR ANSWEAR” și trimite-l la adresa: FAN COURIER S.A.  VGP PARK Arad, Autostrada A1 , iesirea de la km 536. 
Nu este posibil returul coletului personal la sediul firmei FAN COURIER, acesta trebuie ridicat de către firma de curierat și livrat la adresa menționată mai sus.
5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.

Observații

  • Completează cu atenție formularul și apoi adaugă-l în colet cu produsele pe care vrei să le returnezi. Dacă nu mai deții formularul de retur, îl poți descărca din acesta pagină (format PDF), în partea de jos. De asemenea, poți scrie propria declarație de retragere din contract sau ne poți trimite orice altă declarație neechivocă prin e-mail.
  • Nu uită să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (factura) coletului retur.
  • Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi împachetat în ambalajul nostru original însă, nu uita să menționezi pe colet ANSWEAR - RETUR
  • Taxele de transport NU vor fi rambursate! NU trimite coletul "cu plata la livare" – firma de curierat nu are posibilitatea tehnică de a primi un astfel de colet și acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR - RETUR
  • Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constată caracteristicile


În sus


RECLAMAȚII


Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email crm@answear.ro sau telefonic la numărul 0310051709.

Platforma ODR

Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, aveți dreptul să utilizați calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.

Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În același timp, am dori să vă informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.

Dorim să vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: crm@answear.ro

În sus

MODALITATI DE PLATA


PLATA LA LIVRARE

Dacă selectezi opțiunea “Plata la livrare”, în momentul primirii coletului trebuie sa înmânezi curierului suma aferenta produselor comandate.


Este de preferat ca, ziua primirii coletului să, ai la tine suma calculată pe care trebuie să o plătești pentru comandă.

Taxa pentru opțiunea cu plata la livrare este de 1 LEI. Pentru a evita o astfel de taxă, vă recomandăm să alegeți plata online.

PLATA PRIN CARDUL BANCAR

Poți efectua plata online prin cardul bancar personal, în condiții de siguranță deplină!
După plasare comenzii, se va face direcționarea către pagina Netopia mobilPay pentru introducerea datelor de pe card! Poți sta fără griji, nu iți vom cere niciodată codul PIN!
Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale.

În sus

METODE DE LIVRARE


ANSWEAR.ro oferă clienților săi LIVRARE GRATUITĂ PE TERITORIUL ROMÂNIEI PENTRU TOATE CONTRACTELE CU O VALOARE DE PESTE 300 RON (neincluzând taxa de transport)!

În cazul în care valoarea comenzii nu depășește 300 RON, costurile de livrare vor fi incluse în preț, după cum urmează:

PRIN CURIER : 17,9 RON

FAN Courier FANbox: 17,9 RON

Comenzile noastre sunt livrate prin serviciul de curierat rapid Fan Courier S.A.,  VGP PARK Arad, Autostrada A1, iesirea de la km 536, Arad, România.

Comenzile ce vor fi plasate înainte de ora 18:00 de duminică până joi, vor fi trimise din depozit în aceeași zi, doua zi ajungând în România și ulterior, la destinație.

 

În sus

TERMENUL DE REALIZARE A COMENZII


Cele mai frecvente întrebări cu privire la termenul de livrare:

Cât de repede trimiteți produsele?

Comenzile sunt trimise în maximum 3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. ATENȚIE! Este vorba despre zile lucrătoare, regim căruia se supun și comenzile plasate in weekend, prima zi lucrătoare din săptămâna fiind considerata ziua de LUNI.

Comenzile ce vor fi plasate înainte de ora 17:00 de Duminică până Joi, vor fi trimise, din depozit, în aceeași zi.

Exemplu:

Dacă vei plasa comanda marți la ora 14.00 – atunci coletul ar trebui să ajungă la tine până la finalul zilei de vineri. Dacă va fi plasată sâmbătă la ora 14.00 – coletul va fi trimis până marți la finalul zilei.

ÎN SITUAȚII EXCEPȚIONALE TERMENELE DE MAI SUS POT FI PRELUNGITE, FAPT DESPRE CARE CLIENTUL VA FI INFORMAT CÂT DE REPEDE POSIBIL DE CĂTRE ANSWEAR.ro.

 

În sus