VREI SĂ EFECTUEZI UN RETUR?
Nicio problemă!

Timpul pentru a returna produsele
Acum ai până la 30 de zile de la data plasării comenzii.

Restituirea contravalorii
Vei primi un e-mail din partea noastră în momentul în care returul va fi acceptat. Procesul poate dura până la 14 zile lucrătoare din momentul în care ai trimis returul.

Formularul de retur
În cazul plății ramburs, menționează contul bancar (creat la o bancă în Romania, valabil în moneda RON) în care să îți restituim contravaloarea produselor returnate. (ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata)
SHIMBĂRI PENTRU FOȘTII CLIENȚI OTP BANK ROMÂNIA
Vă rugăm să introduceți un IBAN activ.

Odată cu fuziunea OTP Bank cu Banca Transilvania, clienții sunt rugați să foloseasă noul lor număr IBAN.
Cum efectuezi returul?
Returul este GRATUIT dacă valoarea totală a produselor a fost de minimum 300 RON (taxa de transport nefiind inclusă)și dacă ai plasat comanda din contul tău Answear.

Intră în contul tău de client Answear.ro și accesează secțiunea ”RETURURI”
Selectează produsul pe care vrei să îl returnezi și alege returul la Easybox.
Menționează contul bancar (creat la o bancă în Romania, valabil în moneda RON ) în care să îți restituim contravaloarea acestuia. (ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata).
După finalizarea procesului de notificare, vei primi pe e-mail un cod unic de expediere (7 caractere, cifre și litere) Codul va fi valabil 3 zile.
Împachetează produsele pe care vrei să le returnezi în ambalajele originale și asigură-te că pachetul încape într-unul din dulapuri - mic, mediu sau mare.
Dimensiunile dulapurilor sunt: mic - 47cm x 44,5 cm x 10 cm, mediu - 47 cm x 44,5 cm x 20 cm, mare - 47 cm x 44,5 cm x 39 cm
Când ajungi la easybox, scanează codul QR sau tastează PIN-ul primit prin email și SMS, apoi plasează coletul în locker și asigură-te că ai închis easybox-ul.
*Reține că un singur cod de livrare îți permite să plasezi un singur colet în cutia Easybox. Dacă ai două colete de retur ambalate separat, este necesar să înregistrezi retururile separat în Panoul Clientului.

Intră în contul tău de client Answear.ro și accesează secțiunea ”RETURURI”
Selectează produsul pe care vrei să îl returnezi și menționează contul bancar (creat la o bancă în Romania, valabil în moneda RON ) în care să îți restituim contravaloarea acestuia. (ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata)
Specifică adresa de unde să fie ridicat coletul
Curierul va ajunge la adresa menționată pentru a prelua coletul retur în data selectată de tine
Traseul coletului returnat poate fi urmărit conform notei de transport (AWB) primită pe adresa de e-mail, până în momentul în care acesta ajunge la firma de curierat FAN COURIER din Arad. Ulterior, vei primi un e-mail din partea noastră în momentul în care returul va fi acceptat, iar acest proces poate dura până la 14 zile lucrătoare din momentul în care ai trimis returul.
Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului.

Sună la orice firmă de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită
Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD etc.)
Completează, cât mai clar, formularul de retur pe care l-ai primit în colet cu datele corecte și complete. Nu uita să specifici contul bancar (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma. (ATENȚIE: Dacă plata a fost efectuată prin card, suma va fi returnată automat în contul bancar al cardului cu care s-a efectuat plata)
Adaugă formularul de retur completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și factura aferentă comenzii.
Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”DC ANSWEAR – PRM RETURURI” și trimite-l la adresa: Fan Courier S.A., VGP Park Arad, DN69 FN, Cod Poștal 310059. Nu este posibil să returnați pachetul personal la sediul FAN COURIER. Acesta trebuie să fie ridicat și trimis prin curier și livrat la adresa indicată.
Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.

Completează cu atenție formularul și apoi adaugă-l în colet cu produsele pe care vrei să le returnezi. Dacă nu mai deții formularul de retur, îl poți descărca de aici (format PDF). De asemenea, poți scrie propria declarație de retragere din contract sau ne poți trimite orice altă declarație neechivocă prin e-mail.
Nu uita să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (factura) coletului returnat. Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi împachetat în ambalajul nostru original însă, nu uita să menționezi pe colet ”DC ANSWEAR – PRM RETURURI”
Taxele de transport pentru returnare NU vor fi rambursate! NU trimite coletul "cu plata la livrare" – firma de curierat nu are posibilitatea tehnică de a primi un astfel de colet și acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR - RETUR
Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
*Reține că un singur cod de livrare îți permite să plasezi un singur colet în cutia Easybox. Dacă ai două colete de retur ambalate separat, este necesar să înregistrezi retururile separat în Panoul Clientului.
