Reclamații

Poți depune o plângere după cum urmează:

a) returnarea Produselor reclamate cu o descriere scrisă a defectului – poți utiliza formularul de reclamație furnizat de noi descărcat de pe site-ul Magazinului, dar nu este necesar,
b) trimite reclamația prin scrisoare recomandată sau altă formă de expediere la următoarea adresă:

DC ANSWEAR – PRM 'RECLAMAȚII'
Fan Courier SA
VGP Park Arad,
DN69 FN,
310253 Arad
ROMANIA

c) vei primi informații de la noi cu privire la modul de soluționare a reclamației tale în termen de 15 zile de la data primirii Produselor de care te-ai plâns. 

RECLAMAȚII

În cazul în care ai primit un produs neconform, te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email crm.romania@answear.ro sau telefonic la numărul 0312297651!

PLATFORMA ODR

Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, ai dreptul să utilizezi calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.

Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În același timp, am dori să te informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.

Dorim să îți reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta pentru a soluționa orice situație crm.romania@answear.ro

Descarcă formularul de reclamatie